Rotary Hasselt Juniperus Rotary Hasselt Juniperus

Login ledenLogin leden

Project "2012 - JUNIPERUS voor buitengewone kinderen BLO DE Berk - 2012"

Juniperus voor buitengewone kinderen BLO DE Berk tijdens Dwars door Hasselt

Tijdens “HBvL Dwars door Hasselt”, op 7 oktober 2012, zal Rotary Hasselt Juniperus
voor de 3e maal een actie opzetten. Dit jaar ten voordele van BLO De Berk.
DOEL: Zo veel mogelijk geld inzamelen voor het aanleggen van een speelplaats bij BLO De Berk.
WAT KAN U DOEN :
* Geef uw sportieve prestatie een sociale dimensie en vraag familie en vrienden om u te sponsoren
per gelopen kilometer.
* Schenk ons een prijs voor onze tombola.
* Kom naar ons eventplein langs de “Groene Boelvaar” op de parking van PHL, Guffenslaan 39.
We ontvangen de lopers,supporters en sympatisanten met hapjes en dranken, zowel voor, tijdens als na
Dwars door Hasselt. Voor meer informatie kan u ons mailen op info@rotary-juniperus.be.
WIL U SPONSOREN :
Neem dan contact met ons per mail . Wij bezorgen u meer info en bespreken de mogelijkheden.
Sponsormogelijkheden : 100 € uw bedrijfsnaam op een banner in onze eventstand A4
! ! ! 250 € uw bedrijfsnaam op een banner in onze eventstand A3
! ! ! 500 € uw bedrijfsnaam op een individuele banner 200x70cm
! ! ! Speciale sponsoring afzonderlijk te bespreken.
We rekenen op uw steun,
Rotary Hasselt Juniperus.