Rotary Hasselt Juniperus Rotary Hasselt Juniperus

Login ledenLogin leden

Project "2011 - JUNIPERUS voor VRIENDSCHAP vzw"

9/10/11 Kanaalkom tijdens Dwars door Hasselt

Voor het 2de jaar zal Rotaryclub Hasselt Juniperus een actie opzetten tijdens
Dwars door Hasselt op 09/10/11.
Dit jaar ten voordele van de  vzw VRIENDSCHAP, een vrijwilligersorganisatie ter bevordering van de onderlinge solidariteit.

• WIL U ONS HELPEN?
° Geef uw sportieve prestatie een sociale dimensie en vraag uw familie en vrienden om u te laten sponsoren per gelopen kilometer.
  U kan bij ons een sponsorlijst bekomen. Misschien wint u wel een prachtig beeldje
  van een loper door Monique Donckers, geschonken door ARTandADVICE !
° Neem deel als bedrijf met zoveel mogelijk gesponsorde lopers!
° Steun ons financieel door geld te storten op de speciale rekening van vzw Vriendschap:
   Bank Dexia nr. : 776-5967687-53 met vermelding DDH Juniperus. Fiscaal aftrekbaar !
° Koop lotjes  en win één van de vele prachtige prijzen ! (in bijlage de volledige lijst)
° Kom massaal naar ons eventplein aan de kanaalkom waar we lopers en sympatisanten ontvangen
   met heerlijke hapjes en frisse dranken, zowel voor, tijdens als na Dwars door Hasselt.

Wij zijn onze sponsors zeer erkentelijk voor hun bijdrage. Volledige lijst in bijlage.

Meer info: http://www.vzwvriendschap.be/